Hulajnoga elektryczna XTREME li-ion 48v 1000W VIRON 36v 1000W
HULAJNOGI
5 500 zł
Warszawa, gm. Warszawa, Warszawa, mazowieckie
ID ogłoszenia: 628
Szczegóły
Stan
Używany
Zasięg (km)
60
Moc nom W
1000
V-Max (km/h)
50
Bateria V/Ah
48v / 19,2Ah
Masa (kg)
40
Hamulce
Tarczowe
Ilość silników
1
Koło (cale)
10
Amortyzacja
Przód+tył
Rok produkcji
2022
Kolor
Czarny
Styl jazdy
Codzienny
Opis
Hulajnoga elektryczna XTREME 48v 1000W BLDC z baterią li-ion 48v 19,2Ah na profesjonalnych, bezdętkowych oponach szosowych z alarmem, licznikiem, ładowarką USB i uruchamianiem z pilota.
Oryginalna hulajnoga XTREME jest modelowym odpowiednikiem hulajnogi VIRON 36v 1000W na terenowych kołach. Prezentowany egzemplarz przeszedł BARDZO POWAŻNĄ i GRUNTOWNĄ modernizację.
Z oryginału pozostała rama i aluminiowe obręcze kół.
Poniżej przedstawiam częściowy zakres zmian:
1. Silnik bezszczotkowy, wysokoobrotowy, BLDC 48v 1000W o wysokim momencie obrotowym
- (oryginał: silnik 36v 1000W DC szczotkowy, wysoce „energożerny”)
2. Bateria litowo-jonowa 48v 19,2Ah, 3x lżejsza (~4kg) z mocnym BMS oraz bezpiecznikiem automatycznym
- (oryginał: akumulator pseudo „żelowy” 3x 12v 12Ah – ciężki (12kg) i niewydajny, bezpiecznik topikowy, "samochodowy" )
3. Ładowarka li-ion „szybka” 54,6v 3A z wentylatorem
- (oryginał: ładowarka 36v 1,8A bezwentylatorowa)
4. Profesjonalne ogumienie bezdętkowe, skuterowe, szosowe z homologacją
- (oryginał: „kartoflane” opony dętkowe, pseudo „terenowe”, bez homologacji)
5. Oświetlenie LED przód + tył, włącznie ze światłem STOP oraz klaksonem
- (oryginał: tylko przód )
6. Mocniejszy „grubszy” napęd T8F – łańcuch + zębatki + napinacz automatyczny
- (oryginał: „cienki” łańcuch 25H, często spadający; napinacz tylko mechaniczny – wstępny)
7. Wzmocnione hamulce (zaciski) „stałe” na klockach prostokątnych – stabilne
- (oryginał: hamulce „pływające” z małymi klockami okrągłymi, wymagające ciągłych regulacji)
Hulajnoga jest naprawdę bardzo mocna i nadzwyczaj dynamiczna, w zestawieniu z oryginałem.
Prędkość maksymalna przekracza 46km/h – (oryginał: 30 – 33km/h)
Dystans możliwy do przejechania zależy od wielu warunków, ale przy ok.25km/h, gładkiej i prostej nawierzchni powinien oscylować ok.50-60km
Oryginalna hulajnoga XTREME jest modelowym odpowiednikiem hulajnogi VIRON 36v 1000W na terenowych kołach. Prezentowany egzemplarz przeszedł BARDZO POWAŻNĄ i GRUNTOWNĄ modernizację.
Z oryginału pozostała rama i aluminiowe obręcze kół.
Poniżej przedstawiam częściowy zakres zmian:
1. Silnik bezszczotkowy, wysokoobrotowy, BLDC 48v 1000W o wysokim momencie obrotowym
- (oryginał: silnik 36v 1000W DC szczotkowy, wysoce „energożerny”)
2. Bateria litowo-jonowa 48v 19,2Ah, 3x lżejsza (~4kg) z mocnym BMS oraz bezpiecznikiem automatycznym
- (oryginał: akumulator pseudo „żelowy” 3x 12v 12Ah – ciężki (12kg) i niewydajny, bezpiecznik topikowy, "samochodowy" )
3. Ładowarka li-ion „szybka” 54,6v 3A z wentylatorem
- (oryginał: ładowarka 36v 1,8A bezwentylatorowa)
4. Profesjonalne ogumienie bezdętkowe, skuterowe, szosowe z homologacją
- (oryginał: „kartoflane” opony dętkowe, pseudo „terenowe”, bez homologacji)
5. Oświetlenie LED przód + tył, włącznie ze światłem STOP oraz klaksonem
- (oryginał: tylko przód )
6. Mocniejszy „grubszy” napęd T8F – łańcuch + zębatki + napinacz automatyczny
- (oryginał: „cienki” łańcuch 25H, często spadający; napinacz tylko mechaniczny – wstępny)
7. Wzmocnione hamulce (zaciski) „stałe” na klockach prostokątnych – stabilne
- (oryginał: hamulce „pływające” z małymi klockami okrągłymi, wymagające ciągłych regulacji)
Hulajnoga jest naprawdę bardzo mocna i nadzwyczaj dynamiczna, w zestawieniu z oryginałem.
Prędkość maksymalna przekracza 46km/h – (oryginał: 30 – 33km/h)
Dystans możliwy do przejechania zależy od wielu warunków, ale przy ok.25km/h, gładkiej i prostej nawierzchni powinien oscylować ok.50-60km

Robimag
Informacje dodatkowe